Friday, March 10

Omagiu, Laura Stoica


Pentru majoritatea din generatia mea, Laura Stoica este necunoscuta. Ieri cand am fost la prieteni si le-am spus ce s-a intamplat, au ridicat din umeri si au zis "imi pare rau dar nu stiu cine e ...". Trebuie sa recunosc ca nici eu nu stiam cine e dupa nume, dar cand i-am vazut poza am recunoscut-o. Nu am dat atentie prea mare stirii cand am citit-o online si am lasat totul sa treaca pana cand o prietena(Sanzi), m-a rugat sa pun un mesaj scurt pe site si atunci am inceput sa citesc articolele si comentariile de la ziare si m-a cuprins persoana ei. Mi-am spus ca trebiue sa fac mai mult decat sa scriu 3 randuri si am facut un mic film de omagiu cu materialul gasit pe site-ul ei, care il puteti vedea la sfarsitul articolului.
Laura Stoica s-a lansat la Mamaia in 1990 iar in 91 a fost cea mai buna solista pop-rock si melodia "Un actor grabit" melodia anului. S-a afirmat ca o reală vedetă, o cântareaţă originală, cu o voce bine formată, o interpretare nuanţată şi cu un joc scenic modern. Albumul Focul a apărut pe piaţă în 1994, urmand Nici o Stea peste 3 ani. In 2000 Laura a absolvit Facultatea de Teatru. Cantareata era insarcinata in luna a 3-a, iar pana la nasterea copilului era hotărâtă să-şi respecte toate angajamentele privind concertele şi să pregătească un nou album. "Este felul în care vreau să-i urez bun venit primului meu copil". Laura avea 39 de ani si era logodita cu Cristian Mărgescu, bateristul trupei sale.

PS. Pentru toti cei care ati adaugat pe saitul Evenimentul Zilei si poate si altele, comentarii de genu "Merita sa moara...", gura mica pentru ca sunteti niste tarani inculti care nu vedeti si nu ganditi afara din cutia in care traiti.

6 Comments:

At 4:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Dumnezeu sa-i odihneasca in pace,pe Laura,pe Cristi si pe copilul lor nenascut si sper ca de acolo de unde sunt sa stie ca in ochii nostri sunt niste stele nemuritoare.Si arate-le Laura acolo sus cum suna rockul adevarat!!!..Forever in our hearts.

 
At 4:38 AM, Anonymous Anonymous said...

Trebuie sa recunosc ca am fost socata cand am auzit vestea despre tragedie.
O vazusem pe Laura Stoica acum o saptamana la emisiunea lui Teo pe Pro Tv, era asa de fericita ca va aduce pe lume un copil...lucrurile pareau sa se aseze si pentru ea, din pacate cineva i-a luat totul intr-o clipita...
Am pierdut o artista completa si o persoana deosebita.
Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

Cristina T.

 
At 4:31 PM, Anonymous Anonymous said...

N-am auzit de Laura , pina n-am citit aici despre ea , si cu parere de rau , sa aud asa ceva despre un asa talent , da se pare ca si-a facut-o cu "mina " ei , sau a celui ce-a condus masina .
Sorry , da nu stiu imprejurarile accidentului , da daca a fost si bautura involved , n-am ce sa mai zic ,decit , pacat , tragedie.....

 
At 12:07 PM, Anonymous Anonymous said...

multi boi atotstiutori ca tine pe lumea asta!

 
At 6:21 AM, Anonymous Anonymous said...

A PLECAT DINTRE NOI INTR-UN LOC SFANT O PERSOANA SPECIALA PT NOI TOTI,STEAUA ROMANIEI!CAND AM AFLAT VESTEA AM SUFERIT UN SOC DIN CARE NU MI-AM REVENIT,NU MA POT RESEMNA!DE CE,DE CE...?TE VOI IUBI MEREU

 
At 10:07 PM, Anonymous Erica said...

Hello nice blogg

 

Post a Comment

<< Home