Monday, February 13

ANIVERSARE THE ROMANIAN DAILY

TRD aka The Romanian Daily azi a implinit o luna (1) si noua (9) zile de la nashtere! Shtim ca pana acum avem o gramada de fani (aprox 3 x 10 / zii, ceea ce e foarte bine ca macar ne citeshte cineva) care vor sa trimita cate ceva, asa ca urmati instructiunile de mai jos:

Pentru acarete:
The Romanian Daily Inc.
34-50 31st street
Astoria, NY 11101

Pentru bani:
Phillip (347) 495 1713
Tudor (917) 421 2678

Pentru un simplu La Multi Ani:
theromaniandaily@gmail.com

Va multumim si cititzine in continuare!

Daca vreti sa veniti sa beti cu noi un pahar de ceva in cinstea blogului veniti vineri (02/17/2006) la Tricolorii (47-53 43rd Street, Woodside). Intrebati de Phillip si Tudor. Prima persoana va avea bautura din partea noastra (parola= o luna si noua zile).

4 Comments:

At 7:43 AM, Anonymous Anonymous said...

LA MULTI ANI BĂ :)

sau mai bine zis "la multe luni", deocamdata

keepitup

 
At 6:16 AM, Anonymous Anonymous said...

Deja ma gandesc la primii 10 ani.

Nu m-ati dezamagit pana acum, incercati sa n`o faceti in continuare.

Sunt cu ochii pe voi! Noroc ;)

 
At 7:31 AM, Anonymous Anonymous said...

Cu putina intarziere,la multi ani si sa continuati sa faceti treaba buna!

 
At 9:53 AM, Anonymous Anonymous said...

haide mai baietzi.oops fratziorii mei.sigur vetzi face o treaba buna.bianca!

 

Post a Comment

<< Home