Thursday, January 5

"Adi De Vito Original Wear"


Deja se intrece masura, Adrian De Vito devenind designer de haine. Noua lui linie de blugi apare pe piata la un pret in jur de 500.000. Adi spune ca nu are nici o legatura cu produsul: "Probabil ca se castiga din vanzarea acestor blugi, dar nu ma deranjeaza ca se folosesc de numele meu". Vanzarea pare ca merge cam prost in piata din Bucuresti ceea ce este de asteptat sau cel putin asa sper, oricum manelistii incep sa intreaca masura mai ales dupa ce au cantat de ziua romaniei imnul romanesc pe ritm de manea. De peste hotare nu se vede situatia la fel ca din Romania dar totusi daca si noi de aici spunem ca e strigator la cer ce se intampla, trebuie si cei de acasa sa mai puna picioru in prag si sa le mai taie din faima la manelisti.

3 Comments:

At 2:49 PM, Anonymous Anonymous said...

mi se pare normal....romanii de acasa s-au obisnuit prea mult sa spuna "vai manelistii astia" ascultand pe ascuns de fapt manele si razand doar la "baiurile cu manelistii".deja sunt invitati non-stop la emisiuni sa isi arate "talentele".eu zic ca alta muzica ar trebui incurajata!

 
At 10:09 AM, Anonymous Anonymous said...

...aoleuuuuuuuu....mitrane....unde am ajuns....saraca Zina Dumitrescu si alti mari designeri romani...serioasa concurenta,nu? (-:

 
At 8:21 PM, Anonymous Anonymous said...

*lol*
ce haine vrea sa vinde adrian copilul minunii?*lol*
ah, am uitat, acuma este adrian, copilul lui danny de vito!*loool*
vrea sa vinde haine pentru copii sub 1,30m???*lol*

 

Post a Comment

<< Home